یکی از مهمترین شاخصههایی که هر مصرف کننده در خرید لوازم خانگی و محصولات آشپزخانه مد نظر قرار خواهد داد، موضوع مهم "گارانتی" است. به همین دلیل ما برای رفع نگرانی و احقاق حقوق مصرف کنندگان، گارانتی 18 ماهه برای محصولات مقرر نمودهایم. گروه لوازم خانگی ناسا الکتریک در طی چندین سال فعالیت در زمینهی لوازم خانگی، توانسته نیاز مشتریان را شناسایی کرده و در جهت رفع و برآورده کردن آن نیازها برآید. 543 روز گارانتی برای محصولات ناسا الکتریک این امکان را برای مصرف کننده فراهم آورده تا در بازهی زمانی مشخص پس از خریدِ محصول، در صورت هر گونه خرابی و مشکل در کارکرد، کالای مورد نظر را به خدمات پس از فروش ناسا الکتریک تحویل داده، تا تعمیر شود.
شرایط ضمانت محصولات ناسا الکتریک
نکات مهم و شرایط گارانتی:
گارانتی دستگاه فقط در قبال تعمیر توسط نمایندگی های مجاز بوده و تعمیرات توسط عوامل غیرمجاز باعث ابطال ضمانتنامه می گردد.
کارت گارانتی فاقد مهر، امضا، درج تاریخ توسط فروشنده از درجه اعتبار ساقط است.
کارت گارانتی اختصاصی بوده و قابل انتقال به غیر نمی باشد.
خدمات گارانتی شامل اشکالاتی می باشد که در اثر کارکرد طبیعی ( با تشخیص متخصصین واحد فنی) ایجاد شده باشد.
هر گونه خدشه بر روی سریال، تاریخ شروع و مدل دستگاه باعث ابطال گارانتی می گردد.
مواردی که شامل گارانتی نمی شوند:
اشکالات ناشی از استفاده غیر اصولی، سهل انگاری، نوسانات برق، عیوب سیم کشی ساختمان، حمل و نقل غیر اصولی، عوامل طبیعی، آتش سوزی، شامل گارانتی نمی باشد.
بدنه دستگاه، موارد تزئینی و قطعات مصرفی شامل گارانتی نمی باشد.
تذکر:
در مواردی که تعمیرات شامل گارانتی نمی گردد هزینه های مربوطه (قطعات و تعمیر) از مصرف کننده دریافت می گردد.
در هنگام خرید محصولات ناسا الکتریک، حتما از فروشنده درخواست نمایید محصول را برای شما تست کند.
همراه داشتن فاکتور خرید و کارت گارانتی در هنگام استفاده از خدمات، الزامی می باشد.