آلکان مارکت

سوالات متداول

  • آیا قیمت های سایت به روز است؟

بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. با این حال مشتریان حتماً باید قبل از خرید قیمت و موجودی را از طریق تماس با ما یا از پشتیبانی آنلاین استعلام کنند.
در ضمن به استحضار می رساند در بیش از 99 درصد مواقع حتی با گذشت تاریخ به روز رسانی، قیمت ها و موجودی صحیح می باشند.

  • آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله، شما می توانید با مراجعه به آدرس: آذربایجان شرقی، ممقان، میدان آیت الله مامقانی، اول خیابان شهید محمدی اصل بصورت حضوری خرید نمایید.

  • هزینه ارسال در آلکان مارکت چقدر است؟

هزینه ارسال بدلیل تنوع اندازه و وزن محصولات متفاوت می باشد.

کالا هایی با اندازه و وزن متوسط مانند خردکن، اتو و ... از طریق پست و با هزینه رایگان به سراسر کشور ارسال می شوند و کاربران در هنگام خرید باید گزینه ارسال پستی را انتخاب نمایند.

کالا های سنگین و حجیم مانند یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز و ... از طریق باربری و به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال می شوند.

در قسمت مشخصات تمامی کالا ها این مورد ذکر شده است که محصول چگونه و از چه طریقی ارسال خواهد شد و کاربران باید در هنگام خرید گزینه مناسب را انتخاب کنند در غیر اینصورت سفارش ثبت نخواهد شد.

  • از کجا بفهمم کالای مورد نظرم موجود است؟

بطور معمول، تمام کالاهایی که در فروشگاه آلکان مارکت، وضعیت آنها موجود است، در انبار فروشگاه موجود می باشند، اما به دلیل حجم بالای سفارشات و حجم بالای محصولات در سایت، امکان به روز رسانی لحظه ای وجود ندارد.
به این خاطر مرحله اول خرید از سایت آلکان مارکت، درخواست استعلام موجودی و قیمت است. در این مرحله همکاران ما در کمتر از دو ساعت از زمان ثبت و به جریان افتادن سفارش، وضعیت موجودی و قیمت را بصورت تلفنی، ایمیل و پیامک به اطلاع شما می رسانند.

  • به چه روش هایی می توانم هزینه سفارش خود را پرداخت کنم؟

شما می توانید مبلغ سفارش خود را از طریق روش های پرداخت در محل، کارت به کارت و پرداخت اینترنتی بپردازید. جهت اطلاع از شرایط هر روش صفحه روش های پرداخت را مطالعه کنید.

  • از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

آلکان مارکت با ارسال پیامک‏ و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند.
علاوه بر آن، در صورتی که عضو سایت هستید می‏‌توانید وارد کنترل پنل خود شده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید.

  • ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.

  • آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟

بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد و حتی امکان کادو پیچ کردن برای کالای خریداری شده شما نیز وجود دارد.

  • برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

بله، کارشناسان آلکان مارکت تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق پشتیبانی آنلاین سوالات خود را مطرح کنید.

پیام در واتساپ